Акаунт – сукупність кампаній, груп об’яв та ключових слів, націлених на рекламу та просування продуктів чи послуг.
Бід – сума, що сплачується рекламодавцем за клік на об’яву (або за показ об’яви, залежно від обраної стратегії).
Кампанія – сукупність тематично об’єднаних груп об’яв та ключових слів.
Клік – активування користувачем гіпер-лінку за допомогою миші.
Ключове слово – слово чи словосполучення, за яким користувач веде пошук. Існує три типи відповідності ключових слів: широка, фразова та точна відповідність. Якщо ключове слово (словосполучення) має
широкий тип відповідності, об’ява показується при пошуку на будь-яке слово зі словосполучення незалежно від порядку чи комбінації. При
фразовому типі об’ява показується, якщо слова пошуку введені саме в такому порядку, як в ключовому слові. При
точному типі об’ява показується лише тоді, коли слова в пошуку повністю співпадають з ключовим, і перед, і після слів у пошуку немає інших слів.
Конвертація – виконання клієнтом певних дій на Вашому сайті, таких як придбання товарів або запит інформації, по переходу цього клієнта на Ваш сайт через рекламне оголошення.
Максимальний бід – максимальна сума, яку рекламодавець готовий платити за клік на його об’яву (або за її показ).
Мінімальний бід – мінімальна сума, необхідна для показу об’яви пошуковим сервером на дане ключове слово.
Негативне ключове слово – слово, наявність якого в групі об’яв призводить до того, що пошукова система не показує об’яви даної групи, коли пошук ведеться з вживанням цього слова.
Об’ява – рекламне оголошення, написане згідно певних правил, призначене для показу пошуковою системою, при пошуку на ключові слова цієї об’яви.
Оптимізатор бідів – комп’ютерна програма, що автоматизує ціну за клік на об'яву рекламодавця залежно від вказаних ним параметрів.
Система відслідковування переходів (трекінг-система) – скрипт, який розміщується в HTML – коді сторінки і дозволяє вести підрахунок кількості звертань до даної сторінки та кількості конвертацій.
Цільова сторінка – сторінка на сайті рекламодавця, на яку здійснюється перехід при кліку на його об’яву.
Ціна за клік – сума, що сплачується рекламодавцем за кожен клік на його об’яву.