(097)455-79-41
497230922
ViArt_Ltd
Відгуки клієнтів:

"Моя кампанія в AdWords стала коштувати менше, а її ефективність збільшилась вдвічі!
Це просто дивовижно!"
– K B (Medical Services)

"Я навіть і не сподівався, що коли-небудь зможу займати топові позиції. Однак, зараз мої оголошення незмінно входять в першу трійку"
– M J (Digital Media Services)

Словник термінів
Словник термінів Акаунт – сукупність кампаній, груп об’яв та ключових слів, націлених на рекламу та просування продуктів чи послуг.

Бід – сума, що сплачується рекламодавцем за клік на об’яву (або за показ об’яви, залежно від обраної стратегії).

Кампанія – сукупність тематично об’єднаних груп об’яв та ключових слів.

Клік – активування користувачем гіпер-лінку за допомогою миші.

Ключове слово – слово чи словосполучення, за яким користувач веде пошук. Існує три типи відповідності ключових слів: широка, фразова та точна відповідність. Якщо ключове слово (словосполучення) має широкий тип відповідності, об’ява показується при пошуку на будь-яке слово зі словосполучення незалежно від порядку чи комбінації. При фразовому типі об’ява показується, якщо слова пошуку введені саме в такому порядку, як в ключовому слові. При точному типі об’ява показується лише тоді, коли слова в пошуку повністю співпадають з ключовим, і перед, і після слів у пошуку немає інших слів.

Конвертація – виконання клієнтом певних дій на Вашому сайті, таких як придбання товарів або запит інформації, по переходу цього клієнта на Ваш сайт через рекламне оголошення.

Максимальний бід – максимальна сума, яку рекламодавець готовий платити за клік на його об’яву (або за її показ).

Мінімальний бід – мінімальна сума, необхідна для показу об’яви пошуковим сервером на дане ключове слово.

Негативне ключове слово – слово, наявність якого в групі об’яв призводить до того, що пошукова система не показує об’яви даної групи, коли пошук ведеться з вживанням цього слова.

Об’ява – рекламне оголошення, написане згідно певних правил, призначене для показу пошуковою системою, при пошуку на ключові слова цієї об’яви.

Оптимізатор бідів – комп’ютерна програма, що автоматизує ціну за клік на об'яву рекламодавця залежно від вказаних ним параметрів.

Система відслідковування переходів (трекінг-система) – скрипт, який розміщується в HTML – коді сторінки і дозволяє вести підрахунок кількості звертань до даної сторінки та кількості конвертацій.

Цільова сторінка – сторінка на сайті рекламодавця, на яку здійснюється перехід при кліку на його об’яву.

Ціна за клік – сума, що сплачується рекламодавцем за кожен клік на його об’яву.

ViArt - PHP Shopping Cart